Print deze pagina

Start-up 'Peer Review spel

Op 13 november heeft tijdens het onderwijscafé, na 2 jaar van ontwikkelen en uitproberen, de overhandiging van het eerste exemplaar van het Peer Review spel plaatsgevonden aan Jos Kusters.

Heb je vragen over dagelijkse onderwijsvraagstukken of juiste hele goede ideeën? Daag jij anderen graag uit om in gesprek te gaan over de kansen binnen het onderwijs? Wil jij met jouw team verder in de ontwikkeling van je onderwijs? Dan is Peer Review iets voor jou en je team! Leren van elkaar passen we al graag toe in onze lessituaties en nu krijg je de kans om zelf te leren van vragen, ideeën, oplossingen en kansen die jij en je collega’s aandragen.

Samen gaan jullie op ontdekkingstocht over keuzedelen, examinering, verzuim, kwaliteitszorg, innovatie en meer.

Ondertussen hebben alle teams op de Sportzone een spel beschikbaar via de opleidingsmanagers, dus heb je interesse dan zorg dat je onderstaande succescriteria regelt en haal je spel op.

Het ontwikkelteam bestaande uit Dennis Meijer, Jolien Lempers, Niki L’Herminez en Ellen Haesen heeft inmiddels een start-up ingediend, zodat zij de mogelijkheid hebben om meerdere toepassingen van het spel te ontwikkelen. Daarnaast willen ze het spel bij een breder publiek onder de aandacht brengen. Deze start-up is toegekend en met ondersteuning van professionals gaan zij aan de slag met een verdere doorontwikkeling van het spel.

Op de Sportzone gaan de teams van CIOS niveau 3 en 4 op 5 februari met het spel aan de slag om op die manier de onderwerpen van de zelfevaluatie met elkaar te delen en plannen te maken voor de toekomst. Als je nieuwsgierig bent geworden en meer informatie wilt over de mogelijkheden van het spel, loop dan gerust eens binnen in kamer 1410. De introductie onder de QR-code kan ook al een tipje van de sluier oplichten.